“Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεύουν” και επειδή εμείς είμαστε αχόρταγοι για βόλτες, το εκδρομικό πρόγραμμα του 3ου τετραμήνου είναι στα σκαριά…
Παρακαλούμε τα μέλη του ομίλου να καταθέσουν τις προτάσεις τους για τις εξής ημερομηνίες:
| Ημ/νία | Προορισμός |
| 6/9 | – |
| 20/9 | – |
| 4/10 | – |
| 18/10 | – |
| 1/11 | – |
| 15/11 | – |
| 29/11 | – |
| 13/12 | – |
Σε κάποια ΣΚ απ αυτά θα διοργανωθούν και διημερες εξορμήσεις…
