Καλο μήνα σε όλους μας !!
Καλο μήνα σε όλους μας !! ..και “επίσημα” καλό χειμώνα!!!! …”επίσημα” ξεκινά και για τον ΜΟΠ η περίοδος “τρεξίματος” για να δρομολογήσουμε τις εκδηλώσεις που έρχονται και να τις ” χωρέσουμε” σε όλο το εορταστικό […]









